Επιστροφή στην αρχική σελίδα.
 
Αιμοδοσία
Αντίγραφα ιατρικού φακέλου
Διαδικασία Εισαγωγής
Διαδικασία Εξιτηρίου
Διατροφή αρρώστων
Δικαιώματα των αρρώστων
Είδη ένδυσης - Τιμαλφή - Κλοπή
Επισκεπτήριο
Ερωτηματολόγιο - Παράπονα
Κάπνισμα
Κυλικείο - Εστιατόριο
Μέτρα ασφάλειας
Ναός
Νοσηλεία παιδιών
Νοσηλευτική κάλυψη
Νοσήλια και πληρωμές
Παιδικά παιχνίδια
Πρόσβαση στο ΩΚΚ
Σύμβουλοι Γιατροί
Συνάντηση Γιατρού-Αρρώστου
Τράπεζα
Υπηρεσία Στάθμευσης
Φάρμακα
Χρήση Πιστωτικών Καρτών
Χρήση τηλεφώνου, τηλεόρασης, ραδιοφώνου,     κλιματισμός
Ψυχολογική υποστήριξη

Ποιότητα – Ικανοποίηση Ασθενών

Η γνώμη σας έχει αξία! Γι΄ αυτό το λόγο παρακαλούμε να συμπληρώνετε το ερωτηματολόγιο που σας διανέμετε στους Νοσηλευτικούς Ορόφους λίγο πριν από την έξοδό σας από το ΩΚΚ. Σε περίπτωση που δεν έχετε προμηθευτεί έντυπο ερωτηματολογίου κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας, τότε μπορείτε να προμηθευτείτε ένα από το Τμήμα Κίνησης Ασθενών.

Για οποιαδήποτε παρατήρηση σχετικά με τα ερωτηματολόγια μπορείτε να απευθυνθείτε στο Γραφείο Διασφάλισης Ποιότητας – Δημοσίων Σχέσεων στο τηλ. 1374 (210 94 93 374) ή αν βρίσκεστε εκτός ΩΚΚ, να στείλετε φαξ στο 210 94 93 109 ή ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση qa@ocsc.gr

Παράπονα – Καταγγελίες

Αν θέλετε να υποβάλετε παράπονα ή να προχωρήσετε σε καταγγελία μπορείτε να απευθυνθείτε στο Γραφείο Διασφάλισης Ποιότητας – Δημοσίων Σχέσεων στο τηλ. 1188 (210 94 93 188) ή αν βρίσκεστε εκτός ΩΚΚ, μπορείτε επίσης να στείλετε φαξ στο 210 94 93 186 ή ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση info@onasseio.gr

 

 

 
 Εκτύπωση σελίδας   Aρχική σελίδα
 
ΩΝΑΣΕΙΟ ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Λεωφ. Συγγρού 356, 176 74 Καλλιθέα
τηλεφωνικό κέντρο 210 94 93 000